ZWROT (ODSTĄPIENIE OD UMOWY)

Klient ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży zakupionych w sklepie Milloni Home produktów w ciągu 14 dni od ich otrzymania, na zasadach opisanych w Ustawie z dnia 30.05.2014r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 nr 827)

Prawo do odstąpienia od umowy przez konsumenta jest wyłączone w przypadku:

  • Umowy, w których przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
  • Umowy, w których przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
  • Umowy, których przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami.
  • Umowy, o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy

W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży, produkt należy odesłać na adres:

P.H.U. ROKFOL Maciej Rakowski
ul. Marcelego Nenckiego 2a, 98-200 Sieradz

wraz z wypełnionym formularzem zwrotu w wersji papierowej.

    • Nie przyjmujemy paczek wysłanych do nas za pobraniem.
    • Każdy zwracany produkt powinien być odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony.
    • Koszt odesłania towaru pokrywa Kupujący.
    • Zwroty kosztów transakcji realizowane są w ciągu 14 dni od momentu otrzymania zwrotu. 

Zwrot płatności następuje przelewem na podane przez Kupującego konto (niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni).

 

W przypadku zwrotu na adres ul. Orlanda 10, 20-712 Lublin przesyłki nie będą odbierane!

REKLAMACJA

Jak złożyć reklamację

Wszystkie reklamacje dotyczące produktów lub serwisu internetowego możesz złożyć:

  • pisemnie na adres: ul. Marcelego Nenckiego 2a, 98-200 Sieradz;
  • w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: kontakt@millonihome.pl.

Jeżeli otrzymałaś/eś towar zgodny z zamówieniem, jednak rozmiar nie pasuje zastosowanie ma procedura zwrotu. Zgodnie z naszym regulaminem nie prowadzimy wymian towaru. Jeżeli otrzymałaś/eś towar niezgodny z zamówieniem niezwłocznie skontaktuj się z nami a my zlecimy odbiór paczki (zlecenie odbioru opłacane jest przez naszą firmę).

W przypadku reklamacji otrzymanego towaru otrzymany produkt należy odesłać na adres:

P.H.U. ROKFOL Maciej Rakowski
ul. Marcelego Nenckiego 2a, 98-200 Sieradz

wraz z wypełnionym formularzem reklamacyjnym w wersji papierowej  

    • Nie przyjmujemy paczek wysłanych do nas za pobraniem.
    • Każdy zwracany produkt powinien być odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony.
    • Koszt odesłania towaru pokrywa Kupujący. W przypadku reklamacji całości zamówienia, Milloni Home pokrywa koszt transportu w jedną stronę
    • Zwroty kosztów transakcji realizowane są w ciągu 14 dni od momentu otrzymania zwrotu.
    • Każdy reklamowany produkt powinien być czysty, odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony. W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na taki sam, pełnowartościowy produkt, a jeśli będzie to niemożliwe, Milloni Home zwróci jego koszt.

Milloni Home ustosunkuje się do każdego żądania niezwłocznie, ale nie później niż w terminie 14 dni. Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 23.04.1964r. Kodeks cywilny.

Formularz reklamacyjny