Klient ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży zakupionych w sklepie Milloni Home produktów w ciągu 14 dni od ich otrzymania, na zasadach opisanych w Ustawie z dnia 30.05.2014r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 nr 827)
Prawo do odstąpienia od umowy przez konsumenta jest wyłączone w przypadku:
Umowy, w których przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
Umowy, w których przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
Umowy, których przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami.
Umowy, o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy
W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży, produkt należy odesłać na adres:
P.H.U. ROKFOL Maciej Rakowski ul. Marcelego Nenckiego 2a, 98-200 Sieradz
wraz z wypełnionym formularzem zwrotu w wersji papierowej.
Nie przyjmujemy paczek wysłanych do nas za pobraniem.
Każdy zwracany produkt powinien być odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony.
Koszt odesłania towaru pokrywa Kupujący.
Zwroty kosztów transakcji realizowane są w ciągu 14 dni od momentu otrzymania zwrotu.
Zwrot płatności następuje przelewem na podane przez Kupującego konto (niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni).
W przypadku zwrotu na adres ul. Orlanda 10, 20-712 Lublin przesyłki nie będą odbierane!
REKLAMACJA
Jak złożyć reklamację
Wszystkie reklamacje dotyczące produktów lub serwisu internetowego możesz złożyć:
pisemnie na adres: ul. Marcelego Nenckiego 2a, 98-200 Sieradz;
w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: kontakt@millonihome.pl.
Jeżeli otrzymałaś/eś towar zgodny z zamówieniem, jednak rozmiar nie pasuje zastosowanie ma procedura zwrotu. Zgodnie z naszym regulaminem nie prowadzimy wymian towaru. Jeżeli otrzymałaś/eś towar niezgodny z zamówieniem niezwłocznie skontaktuj się z nami a my zlecimy odbiór paczki (zlecenie odbioru opłacane jest przez naszą firmę).
W przypadku reklamacji otrzymanego towaru otrzymany produkt należy odesłać na adres:
P.H.U. ROKFOL Maciej Rakowski ul. Marcelego Nenckiego 2a, 98-200 Sieradz
wraz z wypełnionym formularzem reklamacyjnym w wersji papierowej
Nie przyjmujemy paczek wysłanych do nas za pobraniem.
Każdy zwracany produkt powinien być odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony.
Koszt odesłania towaru pokrywa Kupujący. W przypadku reklamacji całości zamówienia, Milloni Home pokrywa koszt transportu w jedną stronę
Zwroty kosztów transakcji realizowane są w ciągu 14 dni od momentu otrzymania zwrotu.
Każdy reklamowany produkt powinien być czysty, odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony. W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na taki sam, pełnowartościowy produkt, a jeśli będzie to niemożliwe, Milloni Home zwróci jego koszt.
Milloni Home ustosunkuje się do każdego żądania niezwłocznie, ale nie później niż w terminie 14 dni. Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 23.04.1964r. Kodeks cywilny.